Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17386
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осипова, Тетяна Юріївна | - |
dc.contributor.author | Osipova, Tetyana Yuryivna | - |
dc.contributor.author | Стародубцева, К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T18:00:06Z | - |
dc.date.available | 2023-06-19T18:00:06Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Осипова Т. Ю. Професійний розвиток учителів початкової школи у системі післядипломної освіти як педагогічна проблема / Т. Ю. Осипова, К. В. Стародубцева // Інноваційна педагогіка. - 2022. - № 51. - Т. 2.- С. 114-117. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17386 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема професійного розвитку вчителів початкової школи в системі післядипломної освіти. Зазначено, що сучасний учитель, який провадить освітню діяльність, неодмінно повинен бути залучений до системи неперервної освіти, що дозволить сформувати вчителя нової української школи. Установлено, що післядипломна освіта вчителів початкової школи є динамічним освітнім процесом, який спрямований на вдосконалення особистісних і професійно-значущих якостей учителів, що відбувається під час підвищення кваліфікації у відповідних освітніх закладах, а також шляхом самоосвіти і самовиховання, і сприяє оновленню теоретичних знань і набуттю необхідних практичних умінь і навичок задля організації ефективного освітнього процесу з молодшими школярами відповідно до вимог нової української школи. development of primary school teachers in the postgraduate education system. It is noted that a modern teacher, who conducts educational activities, must necessarily be involved in the system of continuous education, which will allow to form a teacher of a new Ukrainian school.\ It has been established that the postgraduate education of primary school teachers is a dynamic educational process aimed at improving the personal and professionally significant qualities of teachers, which occurs during advanced training in relevant educational institutions. As through self-education sо through self-training, it contributes to updating theoretical knowledge and acquiring the necessary practical skills and abilities to organize an effective educational process with younger schoolchildren in accordance with | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk |
dc.subject | вчителі початкової школи | uk |
dc.subject | післядипломна освіта розвиток | uk |
dc.subject | професійний розвиток | uk |
dc.subject | primary school teachers | uk |
dc.subject | postgraduate education | uk |
dc.subject | development | uk |
dc.subject | the professional development | uk |
dc.title | Професійний розвиток учителів початкової школи у системі післядипломної освіти як педагогічна проблема | uk |
dc.title.alternative | Professional development of primary school teachers in the postgraduate education system as a pedagogical problem | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Professional development of primary.pdf | 154.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.