Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBatiuk, Nataliya Orestivna-
dc.contributor.authorБатюк, Наталія Орестівна-
dc.date.accessioned2023-05-30T13:39:25Z-
dc.date.available2023-05-30T13:39:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБатюк Н. О. Основні напрямки підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до застосування інноваційних методів роботи зі школярами / Н. О. Батюк // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 116-120.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17318-
dc.description.abstractПідготовка майбутніх учителів безпосередньо пов’язана з реформами середньої освіти, які були започатковані Міністерством освіти і науки України ще у 2016 році. Концептуальні зміни у загальній середній освіті було висвітлено в законі «Про освіту» та концепції «Нова українська школа». Окреслені в означених документах контури майбутньої української школи спонукають до інституційних реформ і заклади вищої освіти, які займаються професійно- педагогічною підготовкою майбутніх учителів. В процесі підготовки майбутніх учителів у виші, особлива увага приділяється ознайомленню студентів з інноваційними педагогічними технологіями, методами та специфікою їх використання безпосередньо під час проведення уроків. Однак, варто зауважити, що цей процес відбувається у відриві від тих нововведень, які безпосередньо відбуваються в закладах загальної середньої освіти, що не дає майбутньому учителю чіткого розуміння щодо застосовувати інноваційних методів, як дидактичного інструменту впровадження освітніх змін в новій українській школі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.subjectінноваційні методиuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectключові компетентностіuk
dc.subjectнова українська школаuk
dc.titleОсновні напрямки підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до застосування інноваційних методів роботи зі школярамиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Batiuk Zorina Stepanivna.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.