Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17315
Назва: Choreographic activity as a universal means of formation and development of creative personality
Інші назви: Хореографічна діяльність як універсальний засіб формування та розвитку творчої особистості
Автори: Begena, Sofia
Ключові слова: психічні процеси
творча особистість
полімодальний підхід
інтелект
креативність
хореографічна діяльність
choreographic activity
polymodal approach
psykhichni protsesy mental processes
creative personality
intelligence
mental process
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Begena S. Choreographic activity as a universal means of formation and development of creative personality / S. Begena // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 108-110.
Короткий огляд (реферат): As the concepts of intelligence and creativity evolve, the idea that creativity is not one of the components of intelligence, but a very special dimension of mental processes and behavior is increasingly being put forward. It is this understanding of the phenomenon of creativity that allows us to explain its paramount importance for future choreographers.Today different concepts of creative personality are being developed. Thus, a polymodal approach to this problem is expressed in the integral concepts of creativity by Edward de Bono, in the principles of system thinking by William Rossom Ashby, in the concepts of R. Dilts and G. Alder, in the concept of divergent thinking by J. Guilford and others. У міру того як концепції інтелекту та креативності розвиваються, ідея про те, що креативність є не одним із компонентів інтелекту, а дуже особливим виміром психічного процесів і поведінки все більше висувається. Саме таке розуміння феномену творчості дозволяє пояснити його першочергову важливість для майбутніх хореографів. Сьогодні розробляються різні концепції творчої особистості. Так, полімодальний підхід до цієї проблеми виражений в інтегральних концепціях креативності Едварда де Боно, у принципах системного мислення У. Россома Ешбі, у концепціях Р. Ділтса та Г. Алдера, у концепції дивергентного мислення. Дж. Гілфордом та ін
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17315
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sofia Begena.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.