Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДишель, Ганна Вадимівна-
dc.contributor.authorDyshel, Нanna-
dc.date.accessioned2023-05-15T10:43:14Z-
dc.date.available2023-05-15T10:43:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДишель Г. В. Дидактичні принципи навчання емоційному мовленню при вивченні другої іноземної мови / Г. В. Дищель // The 17th International scientific and practical conference “System analysis and intelligent systems for management” (May 02 – 05, 2023) Ankara, Turkey: International Science Group. 2023.- С. 222-224.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17236-
dc.description.abstractРозглянуті дидактичні принципи (розвитку адекватної мовної поведінки, активізації емоційно – мовленнєвої діяльності, миттєвого відбору мовних засобів для висловлювання емоційного стану особистості, створення емоціогенної ситуації для вираження емоцій, зараження емоційним станом співрозмовника, міжкультурної спрямованості, соціокультурної спрямованості навчання) дозволять нам, надалі, визначити зміст навчання емоційному мовленню в процесі вивчення другої іноземної мови. Проблема принципів навчання не нова в психолого – педагогічній літературі і має довгий історичний шлях розвитку. У роботах видатних педагогів (Ф. А. Дистервега, І. Г. Пестолоцци, Я. А. Коменського, К. Д. Ушинського та ін.) були визначені базові положення, що відображають закономірності навчального процесу. Виявлені загальнодидактичні принципи (доступності, свідомості, посильності, систематичності, наочності та ін.) були класифіковані різними вченими по – різному. Ю. К. Бабанський, А. Я. Савченко згрупували їх залежно від сфери застосування: цілей, змісту, форм, методів та аналізу результатів навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publishernternational Science Groupuk
dc.subjectпринципи навчанняuk
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk
dc.subjectемоційне мовленняuk
dc.titleДидактичні принципи навчання емоційному мовленню при вивченні другої іноземної мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyshel.pdf1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.