Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17223
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасенко, Ольга Андріївна-
dc.contributor.authorTarasenko, Olga Andriivna-
dc.date.accessioned2023-05-12T10:36:14Z-
dc.date.available2023-05-12T10:36:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТарасенко О. А. «Колодязь Гуйди»: архетип води в творчості майстра / О. А. Тарасенко // Сьомі Платонівські читання: Тези доповідей Міжнародної наукової конференції. Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури. Кив, 2020. - С. 155–156uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17223-
dc.description.abstractЦентром світу Гуйди є людина, що входить в світ через рідне подвір’я з криницею води життя та квітучими, плодоносними деревами, що відроджуються. Двір стає храмом життєдайної землі, жриця якого – жінка, мати або дівчинка. Вік героїнь змінюється подібно порам року. Цикли дитинства, розквіту і мудрої старості пов’язані з життям природи. У картинах українського майстра можна побачити перетворення європейського парадного ритуального портрета. Двір як храм. Стіл-вівтар – колодязь. Колони – квітучі дерева і стовпові основи колодязя. Завіса – райдужна килимова доріжка. Природний хід часу: старість – зрілість плодовитість – дитинство. Як і в традиційних парадних портретах присутні тварини і птахи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНаціональна академія образотворчого мистецтва і архітектуриuk
dc.subjectМихайло Гуйдаuk
dc.subjectканонuk
dc.subjectархетипuk
dc.subjectжінкаuk
dc.subjectводаuk
dc.subjectколодязьuk
dc.subjectпарадний портретuk
dc.title«Колодязь Гуйди»: архетип води в творчості майстраuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра образотворчого мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasenko Olga Andriivna.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.