Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17093
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боєва, Евеліна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Боева, Эвелина Владимировна | - |
dc.contributor.author | Boieva, Evelina Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Бужина, Ірина Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Бужина, Ирина Вячеславовна | - |
dc.contributor.author | Buzhyna, Iryna Vyacheslavivna | - |
dc.contributor.author | Імерідзе, Максим Борисович | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T11:04:32Z | - |
dc.date.available | 2023-04-25T11:04:32Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Боєва Е. В. Сучасний погляд на проблему готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності / Евеліна Володимирівна Боєва, Ірина В’ячеславівна Бужина, Максим Борисович Імерідзе // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців (Одеса, 24-25 травня 2019 р.). – C. 57-60. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17093 | - |
dc.description.abstract | Ми розглядали всі компоненти структури готовності в єдності, взаємозв’язку і взаємозалежності. Оскільки загальною кінцевою метою навчання студентів у вищому навчальному закладі є професійна підготовка спеціалістів, то ставлення студентів до своєї майбутньої професії. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | готовність майбутніх учителів | uk |
dc.subject | педагогічна діяльність вчителя | uk |
dc.title | Сучасний погляд на проблему готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Boieva.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.