Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17037
Title: Методологічні підходи щодо формування творчого потенціалу майбутніх учителів музики
Authors: Хуа Вей
Keywords: методологічні підходи
творчий потенціал майбутніх учителів музики
учитель музики
навчання гри на фортепіано
музична освіта
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Хуа Вей Методологічні підходи щодо формування творчого потенціалу майбутніх учителів музики / Хау Вей // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 327-328.
Abstract: Актуальним питанням сучасної освіти є формування творчої, мобільної і конкурентоспроможної особистості, здатної приймати самостійні рішення, швидко орієнтуватися і рухатися у професійному просторі, планувати власний саморозвиток і керувати ним. В контексті даної освітньої парадигми неможливо перебільшити значення створення технології цілеспрямованого і ефективного формування творчого потенціалу, і особливо це стосується підготовки майбутніх фахівців у галузі музичної освіти.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17037
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hua Wei.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.