Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17031
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Падалка, Г. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-11T11:35:01Z | - |
dc.date.available | 2023-04-11T11:35:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Падалка Г. М. Теоретичні засади викладання мистецьких дисциплін / Г. М. Падалка // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 319-321. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17031 | - |
dc.description.abstract | Продуктивність розвитку педагогіки мистецтва забезпечує взаємозв’язок усталеного, традиційного та інноваційного. Розробка узагальнюючих засад художнього розвитку особистості сприяє досягненню ґрунтовності науково-дослідницької діяльності, ефективності викладання мистецьких дисциплін у вищій школі. На завершення назвемо найактуальніші проблеми мистецько-педагогічного сьогодення, що потребують теоретичного аналізу. До них відносимо дослідження мистецької компетентності як складової загальної культури особистості, що передбачає розгляд мистецького навчання не тільки як засобу розвитку особистості, а і як необхідного компонента її цілісного буття. Зосередження наукових зусиль потребують такі проблеми, як розвиток емоційно-естетичної культури митця, подолання кваліфікаційної інфляції фахової підготовки студентів мистецьких спеціальностей і, звичайно, не втрачають актуальності історичні екскурси у становлення дидактичних основ навчання мистецтва, зокрема, в Україні. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика" | uk |
dc.subject | акмеологічне забезпечення художнього розвитку | uk |
dc.subject | художньо-ментальний досвід | uk |
dc.subject | гедоністична парадигма | uk |
dc.subject | екзистенційно-рефлексивний підхід | uk |
dc.subject | викладання мистецьких дисциплін | uk |
dc.title | Теоретичні засади викладання мистецьких дисциплін | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Padalka.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.