Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрінченко, Алла Миколаївна-
dc.contributor.authorGrinchenko, Alla Mykolaivna-
dc.date.accessioned2023-04-10T13:09:47Z-
dc.date.available2023-04-10T13:09:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрінченко А. М. Педагогічні принципи формування музично-виконавського самоконтролю майбутніх учителів музики / А. М. Грінченко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 302-303.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17013-
dc.description.abstractМузично-виконавський самоконтроль – це синтезоване поняття, що має багатофункціональні можливості, які поширюються на слухові та стильові уявлення, на виконання технічних завдань та реалізацію художньо-інтерпретаційної авторської виконавської концепції музичного твору, тобто на усі творчі та технологічні процеси, які потребують самокоригування психологічного стану та моніторингу якості виконання під час гри на інструменті. В процесі дослідження методичної та наукової спадщини нами були визначені та науково обґрунтовані фактори, наукові підходи та педагогічні принципи формування музично-виконавського самоконтролю. Відповідно до міждисциплінарного та полімодального підходу були визначені наступні принципи: активізація когнітивних процесів та сінестезійності художньої свідомості; стимулювання синтезу рецепторів: слуху, образної уяви та тактильних відчуттів. Розглядаючи когнітивні процеси, що сприяють формуванню музично-виконавського самоконтролю, можна відзначити наступне: увага – дає здатність утримувати «фокус» контролю; пам'ять як «архів» досвіду знижує ймовірність допущення помилок; мислення – це рівень якості аналізу, зіставлення і корекції. Що стосується сінестезійності художньої свідомості, ми припускаємо, що синестезія в стресовій ситуації здатна допомогти зняти психологічне напруження, шляхом переносу концентрації з зовнішньої ситуації на внутрішній стан, тобто через уяву викликати потрібні образні асоціації і тактильні відчуття.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузично-виконавський самоконтрольuk
dc.subjectсамокоригуванняuk
dc.subjectполімодальний підхідuk
dc.subjectхудожня свідомістьuk
dc.titleПедагогічні принципи формування музично-виконавського самоконтролю майбутніх учителів музикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grinchenko Alla Mykolaivna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.