Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGorozhankina, Oksana Yuriivna-
dc.contributor.authorГорожанкина, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorГорожанкіна, Оксана Юріївна-
dc.date.accessioned2023-04-10T12:32:10Z-
dc.date.available2023-04-10T12:32:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГорожанкіна О. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів музики до розвитку музичного сприйняття школярів / О. Ю. Горожанкіна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 301-302.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17012-
dc.description.abstractСутність музичного сприйняття як складного багаторівневого процесу можна визначити так: створення установки на сприйняття – слухання як фізичний та фізіологічний процес – розуміння і переживання музики – інтерпретація і оцінка музики – післядія музики. Підготовка майбутніх учителів музики до формування музичного сприйняття в сучасних школярів є узагальнюючим показником його теоретичної й практичної підготовленості до виконання професійної діяльності, пов’язаної з вихованням і навчанням іншої людини і розглядається нами як організація навчально-виховного процесу на факультеті, що спрямований на оволодіння студентами необхідними знаннями і уміннями та передбачає позитивне ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності. Структурними компонентами підготовки майбутніх учителів музики до розвитку музичного сприйняття школярів було визначено мотиваційно-цільовий, когнітивно-інформаційний та емоційно-рефлексивний компоненти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутній учитель музикиuk
dc.subjectмузичне сприйняттяuk
dc.subjectсприйняття музикиuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.titleПедагогічні умови підготовки майбутніх учителів музики до розвитку музичного сприйняття школярівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorozhankina.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.