Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17001
Title: Структура методико-інформатичної компетентності вчителя початкових класів
Authors: Саган, О. В.
Keywords: інформативна компетентність вчителя
вчитель початкових класів
методико-інформатична компетентність вчителя
компоненти досліджуваного утворення
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Саган О. В. Структура методико-інформатичної компетентності вчителя початкових класів / О. В. Саган // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 285-286.
Abstract: Методико-інформатична компетентність ґрунтується на теоретичній і практичній готовності до навчання інформатики учнів початкових класів і виявляється у здатності до організації відповідного навчально-виховного процесу. Очікуваний результат ми проектуємо у вигляді компетентнісної моделі майбутнього вчителя початкових класів у площині підготовки його до розв’язування інформатичних та методико- інформатичних завдань початкової школи. Специфічність методико-інформатичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів полягає в тому, що постійна трансформація вимог до однієї з її складових, інформатичної, потребує відповідного удосконалення й іншої – методичної. Крім того, інформатична компетентність є одночасно і загальною, і фаховою, що свідчить про об’єктивні передумови її удосконалення впродовж життя.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17001
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sagan.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.