Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16972
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКугай, Н. В.-
dc.date.accessioned2023-04-03T11:06:28Z-
dc.date.available2023-04-03T11:06:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКугай Н. В. Зміст методологічних знань філософського рівня магістрів – майбутніх учителів математики / Н. В. Кугай // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С.248-250.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16972-
dc.description.abstractНевід’ємним аспектом формування методологічних знань і вмінь майбутнього вчителя математики є ознайомлення із сучасними концепціями і галузями математики. На сьогодні до розділів сучасної математики, на думку науковців, варто віднести не тільки ті галузі, що виникли з середини ХІХ століття, а й ті, які зародилися достатньо давно і зараз перебувають у стадії бурхливого розвитку. До них варто віднести теорію груп, зокрема теорію неперервних груп, функціональний аналіз, варіаційне числення, методи оптимізації, інтегральні рівняння, операційне числення, фрактальну геометрію тощо. Розглянемо, які саме методологічні знання філософського рівня можливо і доцільно формувати у студентів-магістрантів під час вивчення навчальних дисциплін, що відповідають названим математичним галузям. Зауважимо, що зміст методологічних знань майбутнього вчителя математики (ОС «Бакалавр») розкрито нами у монографії.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутній учитель математикиuk
dc.subjectформування методологічних знань і вміньuk
dc.subjectпринцип детермінізмуuk
dc.subjectметодологічні знання філософського рівняuk
dc.titleЗміст методологічних знань філософського рівня магістрів – майбутніх учителів математикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kugai.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.