Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPshenychna, Natalia-
dc.contributor.authorMishenina, Tetiana-
dc.contributor.authorПоплавська, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorPoplavska, Tetiana Mykolaivna-
dc.contributor.authorDzhus, Oksana-
dc.contributor.authorSerheieva, Valentyna-
dc.contributor.authorInna, Babii-
dc.date.accessioned2023-03-21T13:25:26Z-
dc.date.available2023-03-21T13:25:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationPshenychna N. Educating Students with Special Educational Needs in the Context of Modern Neurosciences /N. Pshenychna,Т. Mishenina, T. M. Poplavska, О. Dzhus, V. Serheieva, I. Babii // ВRAIN. Broad Research in Аrtificial Intelligence and Neuroscience. - September, 2021, V. 12, Issue 3. - Р. 270-286.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16906-
dc.description.abstractThe relevance of this topic resides in the fact that children with special developmental needs should have equal opportunities with other children in getting training and this means not only creation of technical conditions for unimpeded access of children with disabilities to secondary schools, but also specifics of the educational process to be built taking into account psychophysical abilities of physically disabled children. The article presents research results of domestic and foreign scientists, teachers and psychologists on education of students with special needs in the context of modern neuropsychology. It is the neuropsychology of children that allows us to get acquainted closer with peculiarities of children’s development and, accordingly, to correctly determine methods and principles of working with students. We considered disorders in the process of ontogenesis, which most often occur in children: speech delay, autism, hyperactivity, intellectual disabilities. All of them complicate social connections, which often leads to low self-esteem, especially with hyperactive children and students with speech impairments. Therefore, in the process of educating students with special needs, domestic scientists call for the use of neuropsychological correction, which is the basis of social protection of children with developmental problems and creates the most favorable conditions for their education and socialization. Methods of correctional work are aimed not only at overcoming some of the disorders, but at development of a harmonious personality. Актуальність даної теми полягає в тому, що діти з особливими потребами розвитку повинні мати рівні з іншими дітьми можливості в навчанні, а це означає не лише створення технічних умов для безперешкодного доступу дітей з обмеженими можливостями до загальноосвітніх навчальних закладів, а й особливості навчання. У статті представлено результати досліджень вітчизняних і зарубіжних вчених, педагогів і психологів з питань освіти студентів з особливими потребами в контексті сучасної нейропсихології. Саме нейропсихологія дітей дозволяє ближче познайомитися з особливостями розвитку дітей і, відповідно, правильно визначити методи і принципи роботи з учнями. У статті розглянуто питання стосовно порушення в процесі онтогенезу, які найчастіше зустрічаються у дітей: затримка мовлення, аутизм, гіперактивність, інтелектуальна недостатність. Всі вони ускладнюють соціальні зв'язки, що часто призводить до заниження самооцінки, особливо у гіперактивних дітей та учнів з порушеннями мовлення. Тому в процесі навчаючи учнів з особливими потребами, вітчизняні науковці закликають до застосування нейропсихологічної корекції, яка є основою соціального захисту дітей з вадами розвитку та створює максимально сприятливі умови для їх навчання та соціалізації. Методи корекційної роботи спрямовані не тільки на подолання окремих порушень, а й на розвиток гармонійної особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectChild neuropsychologyuk
dc.subjectbrain damageuk
dc.subjectspeech delayuk
dc.subjectdevelopmental disordersuk
dc.subjectcorrectional workuk
dc.subjectaccompanying teacheruk
dc.subjectintellectual disabilitiesuk
dc.subjectдитяча нейропсихологіяuk
dc.subjectпошкодження мозкуuk
dc.subjectкорекційна роботаuk
dc.subjectвчитель-супроводжувачuk
dc.subjectзатримка мовленняuk
dc.subjectпорушення розвиткуuk
dc.subjectінтелектуальна недостатністьuk
dc.titleEducating Students with Special Educational Needs in the Context of Modern Neurosciencesuk
dc.title.alternativeНавчання студентів з особливими освітніми потребами в контексті сучасних нейронаукuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Educating Students.pdf450.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.