Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16904
Назва: The Essence of the Professional Training of Elementary School Teachers in the Context of Society Informatisation
Інші назви: Сутність професійної підготовки вчителя початкової школи в контексті інформатизації суспільства
Автори: Поплавська, Тетяна Миколаївна
Poplavska, Tetiana Mykolaivna
Vasylykiv, Ivan
Vdovenko, Viktoria
Haidamaka, Olena
Bader, Svitlana
Streletska, Nataliia
Ключові слова: Professional competence
informational competence
information and communications technology
digital literacy
elementary school
професійна компетентність
інформаційна компетентність
інформаційно-комунікаційні технології
початкова школа
цифрова грамотність
Дата публікації: 2022
Видавництво: LUMEN Publishing
Бібліографічний опис: Vasylykiv I. The Essence of the Professional Training of Elementary School Teachers in the Context of Society Informatisation / І. Vasylykiv, Т. М. Poplavska, V. Vdovenko, О. Haidamaka, S. Bader, N. Streletska // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2022. - Volume 14, Issue 2. - Р. 348-352.
Короткий огляд (реферат): This article studies the problems of the essence of the professional training of elementary school teachers in the context of society informatisation. It is accentuated that a future elementary school teacher should use the modern technology, have a high level of digital competence formedness. It is studied that the foreign higher educational institutions had experiments conducted on the use of platforms for online meetings and websites development at the beginning of the XXI century. It is indicated that the skill to interact in different environments, to share the knowledge, to form a new communication, to correct the information is one of the advantages of the information and communications technology from the students` viewpoint. The author emphasises that the outbreak of COVID-19 incited lecturers and teachers at higher educational institutions to arrange the distance education as an alternative to the intramural form of study. It is ascertained that students appeared to be ready to develop their own pedagogical competence during their online education. The article shows that digital competence includes three measurers: technical skills, cognitive skills and ethical knowledge. The author outlines the ways for forming digital competence in attendees of educational institutions, presents some educational programs, e-sources that an elementary school teacher can use when organising the educational process. It appears that the factor of successful use of the information communications technology is an adequate number of computer laboratories and appliances, broadband Internet access. У статті досліджено проблеми сутності професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах інформатизації суспільства. Наголошується, що майбутній вчитель початкової школи повинен користуватися сучасними технологіями, мати високий рівень сформованості цифрової компетентності. Досліджено, що зарубіжні вищі навчальні заклади на початку ХХІ століття проводили експерименти з використання платформ для онлайн-зустрічей та розробки сайтів. Вказано, що вміння взаємодіяти в різних середовищах, ділитися знаннями, формувати нове спілкування, коригувати інформацію є одна з переваг інформаційно-комунікаційних технологій з точки зору студентів. Автор наголошує, що спалах COVID-19 підштовхнув викладачів і викладачів вищих навчальних закладів до організації дистанційної освіти як альтернативи очній формі навчання. Встановлено, що під час онлайн-навчання студенти виявилися готовими розвивати власну педагогічну компетентність. У статті показано, що цифрова компетентність включає три показники: технічну навички, когнітивні навички та етичні знання. Автор окреслює шляхи формування цифрової компетентності у відвідувачів навчальних закладів, наводить окремі навчальні програми, електронні джерела, які може використовувати вчитель початкової школи при організації навчального процесу. Виявляється, фактором успішного використання інформаційно-комунікаційних технологій є достатня кількість комп'ютерних лабораторій і обладнання, широкосмуговий доступ до мережі Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16904
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The Essence of the 2022.pdf523.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.