Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16899
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарасенкова, Н. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T14:36:07Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T14:36:07Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Тарасенкова Н. А. Системно-синергетичний підхід як основа сучасної реорганізації математичної підготовки майбутнього вчителя в університеті1 / Н. А. Тарасенкова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 236-237. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16899 | - |
dc.description.abstract | Компетентнісна переорієнтація системи освіти України, її спрямування в площину цінностей особистісного розвитку зумовлює принципову необхідність переосмислення усіх факторів, від яких залежить якість освітнього процесу: змісту, методів, форм навчання, системи контролю й оцінювання, управлінських рішень, взаємовідповідальності учасників навчально-виховного процесу. Складність і багатоаспектність проблем забезпечення якісного навчання молодого покоління визначає необхідність застосування системного підходу до аналізу цих проблем. Системний підхід з урахуванням його синергетичного аспекту дає можливість виявити глибинні механізми й закономірності протікання процесів загального й математичного розвитку студентів, прогнозувати кінцевий результат цих процесів, дидактично виважено вибудовувати освітню траєкторію студента. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | реорганізації математичної підготовки майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | майбутній вчитель математики | uk |
dc.subject | компетентнісна переорієнтація системи освіти | uk |
dc.subject | психологічний дискомфорт | uk |
dc.title | Системно-синергетичний підхід як основа сучасної реорганізації математичної підготовки майбутнього вчителя в університеті1 | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tarasenkova.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.