Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16889
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шишенко, В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T13:10:49Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T13:10:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Шишенко В. О. Роль педагогічних практик у становленні професійності майбутніх учителів початкових класів / В. О. Шишенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 214-215. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16889 | - |
dc.description.abstract | Завданнями безперервної пропедевтичної практики студентів факультету початкового навчання є: удосконалення знань про специфіку навчально-виховного процесу початкової школи у навчальному закладі освіти; вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду; забезпечення органічної єдності теоретичного навчання з практичною підготовкою майбутніх вчителів початкових класів; практична підготовка студентів до виконання типових діагностико- прогностичних, освітньо-виховних, конструктивно-організаційних, науково-дослідницьких, консультативно-координаційних завдань діяльності вчителя початкових класів; розвиток та удосконалення професійної майстерності, закладання основ власного стилю педагогічної діяльності; залучення до науково-дослідницької діяльності в галузі початкової освіти; виховання здатності до педагогічної рефлексії та прагнення до професійного самовдосконалення; використання інноваційних технологій освіти. Безперервна пропедевтична практика покликана забезпечити поглиблення та удосконалення теоретичних знань студентів факультету початкового навчання стосовно: філософсько- методологічних засад освітньої діяльності; науково-теоретичних основ педагогічного процесу сучасної початкової школи; вікових та індивідуальних психолого-педагогічних і фізіологічних особливостей розвитку дитини молодшого шкільного віку; соціально-психологічних основ розвитку дитячого соціуму; сучасних вимог до змісту та технологій початкової освіти; методології та методів науково-дослідної діяльності в галузі початкової освіти; теоретичних засад управління школою; основних напрямів розвитку інноваційних процесів у галузі освіти; соціально-психологічних, етнокультурних і педагогічних особливостей виховання дитини в сім’ї; психологічних основ професійно-педагогічного самовдосконалення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | професійна майбутність учителів | uk |
dc.subject | учителів початкових класів | uk |
dc.subject | пропедевтична практика | uk |
dc.subject | факультет початкового навчання | uk |
dc.title | Роль педагогічних практик у становленні професійності майбутніх учителів початкових класів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shishenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.