Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16844Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Скоромна, Маріанна Володимирівна | - | 
| dc.contributor.author | Скоромная, Марианна Владимировна | - | 
| dc.contributor.author | Skoromna, Marianna Volodymirivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-03-14T08:56:18Z | - | 
| dc.date.available | 2023-03-14T08:56:18Z | - | 
| dc.date.issued | 2017 | - | 
| dc.identifier.citation | Скоромна М. В. Інтернатурна практика як умова формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів / М. В. Скоромна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 198-199. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16844 | - | 
| dc.description.abstract | Супровід інтернатувною практикою може здійснюватися різними фахівцями, психологом, вчителем-практиком, керівником методичної ради школи. При цьому після першого тижня роботи випускник повинен оцінити свої ознаки педагогічної майстерності самостійно. Таку ж незалежну експертну оцінку повинен зробити керівник інтернатурної практики в спеціальній діагностичній картці. Після здійснення цієї роботи випускники за необхідністю звертаються до керівників по допомогу в плані подолання чи більш ефективного використання різних технік, що характеризують його основні ознаки педагогічної майстерності. У той же час, після другого та наступних тижнів керівники надають допомогу та поради випускнику. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk | 
| dc.subject | інтернатувна практика | uk | 
| dc.subject | педагогічна майстерність | uk | 
| dc.subject | майбутні учителі | uk | 
| dc.subject | навчально-професійна підготовка | uk | 
| dc.title | Інтернатурна практика як умова формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Skoromna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
