Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16785Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кічук, Надія Василівна | - |
| dc.contributor.author | Кичук, Надежда Васильевна | - |
| dc.contributor.author | Kichuk, Nadiya Vasylivna | - |
| dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:17:42Z | - |
| dc.date.available | 2023-03-07T11:17:42Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Кічук Н. В. педагог і молодший школяр як суб᾿єкти гуманістичної взаємодії / Н. В. Кічук // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 160-161. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16785 | - |
| dc.description.abstract | Здатність педагога до гуманістичної взаємодії із молодшими школярами – особистісно- професійна якість, яка лежить у площині самостворення себе як майбутнього педагога, на якого чекають вихованці, початкова школа, сучасний український соціум. Найбільш результативним засобом у вище окресленому ракурсі, як переконує досвід, варто розцінювати проектну діяльність студентів. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
| dc.subject | молодші школярі | uk |
| dc.subject | гуманістична взаємодія | uk |
| dc.subject | взаємодія педагога з учнями | uk |
| dc.subject | освітньо-інтегроване середовище | uk |
| dc.title | Педагог і молодший школяр як суб᾿єкти гуманістичної взаємодії | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kichuk Nadiya Vasylivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.