Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДика, Н. Д.-
dc.date.accessioned2023-03-07T10:25:23Z-
dc.date.available2023-03-07T10:25:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДика Н. Д. Мотиваційний аспект формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / Н. Д. Дика // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 153-154.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16782-
dc.description.abstractДержавний стандарт базової початкової освіти ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів та зумовлює засвоєння змісту початкової загальної освіти в умовах активної взаємодії вчителя і учнів та сприйняття учня суб'єктом навчального процесу. Відповідно від сучасного вчителя початкової школи вимагається бути готовим до постійного включення учня в активну навчальну діяльність, що можна забезпечити шляхом використання на уроці інноваційних підходів до навчання. В процесі проведеного аналізу педагогічної практики студентів 4 курсу психолого- педагогічного факультету КДПУ було з'ясовано, що студенти практично не використовують інноваційні технології у своїй педагогічній діяльності, що засвідчує не сформованість у них готовності до інноваційної діяльності. Студенти-практиканти 1 курсу, що отримують ступінь вищої освіти «магістр» або навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст», вже маючи достатні знання в галузі інноваційних технологій в освіті, також обмежено використовують інноваційні підходи до навчання учнів початкової школи. А з огляду на модернізацію національної системи освіти та доволі часту перебудову навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів (останні в 2012 та 2016), майбутній вчитель повинен швидко реагувати на сучасні виклики та адаптуватися до нововведень через інноваційні педагогічні технології.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectінноваційна компетентність вчителяuk
dc.subjectвчитель початкової школиuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.titleМотиваційний аспект формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyka.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.