Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордуз, Н. О.-
dc.date.accessioned2023-02-27T17:37:40Z-
dc.date.available2023-02-27T17:37:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГордуз Н. О. Готовність учителів до впровадження інтерактивного начання мололодших школярів / Н. О. Гордуз // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 148-150.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16701-
dc.description.abstractІнтерактивне навчання – процес, у якому учень стає рівноправним суб’єктом навчальної взаємодії, а накопичення досвіду є основним джерелом процесу пізнання. В інтерактивному навчанні, порівняно із традиційним, активність педагога поступається місцем посиленій діяльності учнів. Відповідно до мети інтерактивного навчання учитель створює відповідне навчально- розвивальне середовище, що сприяє розвитку пізнавальної самостійності, креативності, ініціативності молодших школярів. У такому контекстному й компенсуючому навчанні педагог відмовляється від ролі своєрідного транслятора навчальної інформації, а організовує співпрацю, виконуючи різні дії: говорить, керує, моделює, пише, малює, переживає, осмислює, рефлексує, застосовує на практиці набуті знання. Особливістю застосування методів інтерактивного навчання на уроках полягає в їх ретельному плануванні, попередньому опрацюванні навчальних ситуацій, поступовому використанні методів інтерактивного навчання, відрефлексуваннісамого процесу і його результатів; врахуванні вікових особливостей учнів; специфіці роботи вчителя з методами (знання змісту методів та їх організаційної сторони, вміння заохочувати учнів до співпраці, створювати ситуації успіху для усіх суб’єктів навчальної діяльності).uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectінтерактивне начання молодших школярівuk
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk
dc.subjectінтерактивні методиuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.titleГотовність учителів до впровадження інтерактивного начання мололодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorduz.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.