Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарга, Леся Іванівна-
dc.contributor.authorВарга, Леся Ивановна-
dc.contributor.authorVarha, Lesia-
dc.date.accessioned2023-02-27T17:25:14Z-
dc.date.available2023-02-27T17:25:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВарга Л. І. Компоненти формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій / Л. І. Варга // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 146-147.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16700-
dc.description.abstractУ формуванні інтерактивно-діяльнісного компонента комунікативної культури звернулися до досвіду застосування інтерактивних методів організації проведення занять групою – ігор комплексного циклу, які були проведені нами і в ході занять навчальних дисциплін, і у тренінгу, і у факультативі наряду з кейс-ситуаціями. Завдяки ігровому характеру групової роботи полегшувався процес сприйняття ситуації учасниками, які спостерігали за грою, а це створювало можливості для детального аналізу ситуації. Незважаючи на умовність ігрової ситуації, учасники гри діяли реально, що вело до перебудови психолого-педагогічних характеристик особистості кожного з них. Гра для них стала засобом розвитку, підвищення рівня формування культури особистості, культури мовлення, спілкування. Розробляючи програму тренінгу «Комунікативна культура – умова успішної діяльності вчителя», ми ставили перед собою цілі: підвищити рівень інформованості студентів про особливості комунікативної культури вчителя з учнями, про залежність ефективності професійної діяльності від рівня комунікативної культури фахівця; сформувати готовність до встановлення педагогічної взаємодії і механізм співробітництва педагога й учнів, сформувати в них комунікативні уміння та навички; ознайомлення та оволодіння майбутніми педагогами прийомами ефективного спілкування через ігрові методи навчання та техніку активного слухання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectкомунікативна культураuk
dc.subjectігрова ситуаціяuk
dc.subjectмайбутні учителіuk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectділова граuk
dc.titleКомпоненти формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологійuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Varga.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.