Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16670
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Л. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-22T10:35:30Z | - |
dc.date.available | 2023-02-22T10:35:30Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Савченко Л. О. Комплексне педагогічне діагностування якості підготовки майбутніх фахівців / Л. О. Савченко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 107-109. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16670 | - |
dc.description.abstract | У період становлення національної системи освіти особливого значення набувають питання використання діагностичних методик у вищий школі. Педагогічна діагностика як система методів і засобів створює основу для виявлення труднощів у роботі, дозволяє визначити сильні і слабкі боки педагогічної діяльності, накреслити оптимальні шляхи подальшого розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців. Отже, існує реальна потреба суспільства в розвитку інтелектуального потенціалу та розвитку творчих здібностей кожної людини. І найважливіша роль у цьому процесі належить впровадженню в практику вищої школи діагностичних методик. Вивчення проблеми комплексного педагогічного діагностування якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. За результатами анкетування викладачів і студентів, аналізу навчальної документації та низки публікацій із досліджуваної проблеми, а також власних спостережень, з’ясовано, що на сучасному етапі запропоновано багато моделей організації педагогічної діагностики; перевірка відбувається з використанням різних шкал оцінювання, критеріїв і підходів до розрахунку рейтингу студентів; бракує методичного забезпечення з проблеми організації діагностичного контролю з педагогічних дисциплін в умовах вищої педагогічної школи; завдань професійно-педагогічної спрямованості в комплексах контрольних завдань і завдань для самостійного опрацювання; методичних порад для опрацювання студентами навчальної інформації та виконання діагностичних завдань | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | педагогічне діагностування | uk |
dc.subject | підготовки майбутніх фахівців | uk |
dc.subject | майбутній учителів трудового навчання | uk |
dc.subject | Педагогічна діагностика | uk |
dc.title | Комплексне педагогічне діагностування якості підготовки майбутніх фахівців | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Savchenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.