Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Л. О.-
dc.date.accessioned2023-02-22T10:35:30Z-
dc.date.available2023-02-22T10:35:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСавченко Л. О. Комплексне педагогічне діагностування якості підготовки майбутніх фахівців / Л. О. Савченко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 107-109.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16670-
dc.description.abstractУ період становлення національної системи освіти особливого значення набувають питання використання діагностичних методик у вищий школі. Педагогічна діагностика як система методів і засобів створює основу для виявлення труднощів у роботі, дозволяє визначити сильні і слабкі боки педагогічної діяльності, накреслити оптимальні шляхи подальшого розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців. Отже, існує реальна потреба суспільства в розвитку інтелектуального потенціалу та розвитку творчих здібностей кожної людини. І найважливіша роль у цьому процесі належить впровадженню в практику вищої школи діагностичних методик. Вивчення проблеми комплексного педагогічного діагностування якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. За результатами анкетування викладачів і студентів, аналізу навчальної документації та низки публікацій із досліджуваної проблеми, а також власних спостережень, з’ясовано, що на сучасному етапі запропоновано багато моделей організації педагогічної діагностики; перевірка відбувається з використанням різних шкал оцінювання, критеріїв і підходів до розрахунку рейтингу студентів; бракує методичного забезпечення з проблеми організації діагностичного контролю з педагогічних дисциплін в умовах вищої педагогічної школи; завдань професійно-педагогічної спрямованості в комплексах контрольних завдань і завдань для самостійного опрацювання; методичних порад для опрацювання студентами навчальної інформації та виконання діагностичних завданьuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectпедагогічне діагностуванняuk
dc.subjectпідготовки майбутніх фахівцівuk
dc.subjectмайбутній учителів трудового навчанняuk
dc.subjectПедагогічна діагностикаuk
dc.titleКомплексне педагогічне діагностування якості підготовки майбутніх фахівцівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savchenko.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.