Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16668
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рой, Софія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Рой, София Дмитриевна | - |
dc.contributor.author | Roi, Sofiia | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-22T10:21:28Z | - |
dc.date.available | 2023-02-22T10:21:28Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Рой С. Д. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів гуманітарних предметів / С. Д. Рой // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 104-106. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16668 | - |
dc.description.abstract | Формування самоосвітньої компетентності фахівця сьогодення вважається одним із важливих завдань сучасної системи освіти. Необхідність відповідати умовам, що постають перед кожним спеціалістом вимагає від нього здатності до самоосвіти та самовдосконалення своїх знань, умінь та навичок. Важливу роль у формуванні самоосвітньої компетентності відіграє цілеспрямована діяльність викладача, метою якої є формування спрямованості майбутніх спеціалістів на саморозвиток та самоосвіту, як під час навчання у ВНЗ, так і під час подальшої професійної діяльності. Зважаючи на те, що самоосвітня компетентність є складним та багато компонентним феноменом, ефективне її формування можливе лише за наявності певних умов. Саме необхідність визначення цих умов і зумовлює актуальність дослідження. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | самоосвітня компетентність майбутніх учителів | uk |
dc.subject | учитель гуманітарних предметів | uk |
dc.subject | саморозвиток на самоосвіту | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів гуманітарних предметів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Roi Sofiia.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.