Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16655
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кулінка, Ю. С. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-21T11:59:03Z | - |
dc.date.available | 2023-02-21T11:59:03Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16655 | - |
dc.description.abstract | Процес навчально-ігрового проектування складається з чотирьох етапів: підготовки учасників до сприйняття змісту проекту, уведення в проект, розробки проекту та рефлексії проекту. Так, перший етап висвітлює підготовчі види діяльності до сприйняття змісту ігрового проектування, це: спеціально розроблений інструктивний блок для забезпечення майбутніх учителів теоретичними знаннями, необхідними для участі в проекті, інструктаж учасників. Другий етап – уведення в проект – характеризується постановкою проблеми, формулюванням теми проекту, проектуванням мети й завдань, що мають бути розв’язані. На третьому етапі (розробка проекту) використовується комплекс дій, що забезпечує розробку проекту від ідеї до її втілення, включаючи збір та аналіз інформації, трансформацію системи, перевірку гіпотези та захист проекту; реалізується предметний зміст ігрової проектної діяльності студентів. На завершальному етапі (рефлексія проекту) передбачається співвіднесення мети й результатів ігрової проектної діяльності; виставлення експертної оцінки проекту; аналіз та самоаналіз проектування; коректування проекту, обговорення його перспективного розвитку, що передбачає самоконтроль. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Кулінка Ю. С. грове проектування в дизайнерській підготовці майбутніх учителів трудового навчання / Ю. С. Кулінка // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 74-75. | uk |
dc.subject | ігрове проектування | uk |
dc.subject | дизайнерська підготовка майбутніх учителів | uk |
dc.subject | учитель трудового навчання | uk |
dc.subject | навчально-ігрове проектування | uk |
dc.title | Ігрове проектування в дизайнерській підготовці майбутніх учителів трудового навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kulinka.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.