Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулінка, Ю. С.-
dc.date.accessioned2023-02-21T11:59:03Z-
dc.date.available2023-02-21T11:59:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16655-
dc.description.abstractПроцес навчально-ігрового проектування складається з чотирьох етапів: підготовки учасників до сприйняття змісту проекту, уведення в проект, розробки проекту та рефлексії проекту. Так, перший етап висвітлює підготовчі види діяльності до сприйняття змісту ігрового проектування, це: спеціально розроблений інструктивний блок для забезпечення майбутніх учителів теоретичними знаннями, необхідними для участі в проекті, інструктаж учасників. Другий етап – уведення в проект – характеризується постановкою проблеми, формулюванням теми проекту, проектуванням мети й завдань, що мають бути розв’язані. На третьому етапі (розробка проекту) використовується комплекс дій, що забезпечує розробку проекту від ідеї до її втілення, включаючи збір та аналіз інформації, трансформацію системи, перевірку гіпотези та захист проекту; реалізується предметний зміст ігрової проектної діяльності студентів. На завершальному етапі (рефлексія проекту) передбачається співвіднесення мети й результатів ігрової проектної діяльності; виставлення експертної оцінки проекту; аналіз та самоаналіз проектування; коректування проекту, обговорення його перспективного розвитку, що передбачає самоконтроль.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКулінка Ю. С. грове проектування в дизайнерській підготовці майбутніх учителів трудового навчання / Ю. С. Кулінка // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 74-75.uk
dc.subjectігрове проектуванняuk
dc.subjectдизайнерська підготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectучитель трудового навчанняuk
dc.subjectнавчально-ігрове проектуванняuk
dc.titleІгрове проектування в дизайнерській підготовці майбутніх учителів трудового навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kulinka.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.