Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолинська, Т. Г.-
dc.date.accessioned2023-02-21T09:44:50Z-
dc.date.available2023-02-21T09:44:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДолинська Т. Г. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти за сучасних умов / Т. Г. Долинська // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 60-61.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16650-
dc.description.abstractОсвітній процес у навчальному закладі – явище складне, багатогранне, динамічне, специфіка якого зумовлюється передусім розширеним спілкуванням, що для вчителів не що інше, як професійна необхідність. З її допомогою здійснюється основне у педагогічній діяльності – вплив особистості на особистість. Спілкування є складним, багатоплановим процесом встановлення контактів між людьми, який породжений потребами у спільній діяльності. Комунікація, як відомо, є двостороннім потоком інформації. У ньому важливі якість передавання інформації, її повнота, зміст, форма, що дає змогу не лише оперативно і правильно сформувати уявлення про відповідну проблему, а й обрати партнерів, розробити її стратегію і тактику, визначити адекватні методи і засоби реалізації конкретних цілей. Ефективність комунікації залежить від зрозумілості, доступності інформації. Інформаційна взаємодія суб'єктів комунікації опосередкована впливом інформації (прямого і зворотного зв'язку), якістю її кодування і декодування. Зворотний зв'язок (у вербальній або невербальній формах) виражає ступінь засвоєння розуміння повідомлення, довіри до нього, згоду чи незгоду з ним, змінює комунікативні ролі суб'єктів комунікації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectкомунікативна компетентність майбутніх учителівuk
dc.subjectучителів з початкової освітиuk
dc.subjectкомунікативні здібностіuk
dc.subjectкомунікативні умінняuk
dc.titleОсобливості формування комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти за сучасних умовuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolynskа.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.