Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16607| Title: | Методичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) з курсу «Психологія вищої освіти» | 
| Authors: | Черножук, Юрій Григорович Chernozhuk, Yuryi Hryhorevych | 
| Keywords: | психологія вищої освіти методичні рекомендації підготовка фахівців-психологів компетентність магістрів методи психологічного дослідження психологія учіння студентів самостійна робота викладачів вищої освіти індивідуальні навчально-дослідні завдання | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Черножук Ю. Г. Методичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) з курсу «Психологія вищої освіти»/ Ю. Г. Черножук. - Одеса, 2023. - 28 с. | 
| Abstract: | Навчальна програма дисципліни «Психологія вищої освіти» є складовою освітньої програми підготовки фахівців-психологів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Дисципліна є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для забезпечення загальних та спеціальних компетентностей магістрів спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика). Мета навчальної дисципліни: сприяти опануванню магістрантами теоретичних знань та професійних вмінь, що необхідні для здійснення педагогічної діяльності в закладах вищої освіти, опанування спеціалізованими знаннями, вміннями та навичками, достатніми для виконання професійних завдань. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16607 | 
| Appears in Collections: | Кафедра загальної та диференціальної психології | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Chernozhuk Yuryi Hryhorevych (2).pdf | 740.68 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
