Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДенисенко, О. М.-
dc.date.accessioned2023-02-15T14:42:45Z-
dc.date.available2023-02-15T14:42:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДенисенко О. М. Медіаінформаційно-грамотний учитель як умова реалізації концепції «Нової української школи» / О. М. Денисенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 57-58.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16601-
dc.description.abstractМедіаграмотність визнано однією з ключових навичок ХХІ століття великою кількістю організацій: від ООН до професійних освітніх інституцій. Саме потенціал медіаосвіти здатний докорінно змінити взаємини між вчителем та учнем, даючи змогу для діалогу і спільних роздумів. Зараз, коли в Україні розробляються нові стандарти та розпочнеться освітня реформа, важливо, щоб медіаграмотність стала наскрізною навичкою. У Стандарті Нової української школи передбачено, що формування медіаграмотності має відбуватись у двох основних напрямах. Перший, медіаосвіта як складова інформаційно-цифрової компетентності, спрямований на здатність шукати, оцінювати, використовувати і створювати інформацію для досягнення особистих, суспільних, професійних та освітніх цілей; розуміти функції медіа та інших постачальників інформації (наприклад, бібліотек, в яких медіаресурсом є книги), оцінювати надійність даних. Медійна грамотність як елемент інформаційної грамотності, передбачає насамперед аналітичний підхід до медіасередовищ – здатність сприймати медіасередовище критично і уміння виражати себе через медіа. Другий – це інтеграція елементів інформаційної та медійної грамотності в зміст усіх освітніх галузей. Наприклад, природнича освіта:uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмедіаграмотністьuk
dc.subjectмедіаінформаційно-грамотний вчительuk
dc.subjectнова українська школаuk
dc.subjectмедіаосвітаuk
dc.titleМедіаінформаційно-грамотний учитель як умова реалізації концепції «Нової української школи»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Denisenko.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.