Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемір, Марина Ігорівна-
dc.contributor.authorDemir, Maryna Igorivna-
dc.date.accessioned2019-02-25T08:17:28Z-
dc.date.available2019-02-25T08:17:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДемір, М. І. Формування інтерпретаційної культури в майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Марина Ігорівна Демір; наук. кер. А. Ф. Линенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 20 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1659-
dc.description.abstractУ дисертації досліджено проблему формування інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики в процесі їхньої професійної підготовки. Визначено й науково обґрунтовано сутність феномена «інтерпретаційна культура майбутніх учителів музики» і його структуру (аксіологічний, рефлексивний, когнітивно-операційний, особистісний компоненти). Виявлено критерії (ціннісний, самооцінний, змістово-процесуальний, суб'єктний) і показники, схарактеризовано рівні сформованості інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики (високий, достатній, середній, низький); визначено й обґрунтовано педагогічні умови інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики (стимулювання позитивної настанови на формування інтерпретаційної культури; занурення студентів у герменевтичне середовище, зорієнтоване на формування інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики; актуалізація самоорганізації майбутніх учителів музики в контексті формування інтерпретаційної культури. The thesis provides the study of the formation of future music teachers’ interpretative culture in the course of training. The essence of the phenomenon «interpretative culture of future music teachers» and its structure (axiological, reflexive, cognitive-operating, and personal components) have been identified and scientifically grounded. The criteria (axiological, self-esteem, content-procedural, subjective) and indicators have been specified, the levels of maturity of future music teachers’ interpretative culture (high, sufficient, medium, low) have been characterised. The following pedagogical conditions for the formation of future music teachers’ interpretative culture have been identified and substantiated: fostering positive attitude towards the formation of the interpretative culture; students’ involvement into hermeneutic environment oriented at the formation of the interpretative culture; actualisation of future music teachers’ self-organisation in terms of interpretative culture formation. The concepts «interpretation» and «hermeneutic environment» have been specified.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectінтерпретаційна культураuk
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителя музикиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмодель формування інтерпретаційної культуриuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectinterpretative cultureuk
dc.subjecttraining future music teachersuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectthe model of interpretative culture formationuk
dc.titleФормування інтерпретаційної культури в майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовкиuk
dc.title.alternativeФормирование интерпретационной культуры у будущих учителей музыки в процессе профессиональной подготовкиuk
dc.title.alternativeThe formation of interpretative culture of future music teachers in the course of professional traininguk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demir.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.