Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВелитченко, Леонід Кирилович-
dc.contributor.authorВелитченко, Леонид Кириллович-
dc.contributor.authorVelytchenko, Leonid Kyrylovych-
dc.date.accessioned2023-02-15T11:59:57Z-
dc.date.available2023-02-15T11:59:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВелитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як теоретико-емпіричний конструкт / Л. К. Велитченко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 46-47.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16595-
dc.description.abstractРозглянуте питання про сутність педагогічної взаємодії зводиться до такого: а) педагогічний процес має ознаки взаємодії і як ціле підпорядковує взаємодію собі; б) взаємодія має ознаки педагогічного процесу і як ціле підпорядковує педагогічний процес собі. Дихотомічне ділення обсягу поняття «педагогічна взаємодія» визначається парою діалектично суперечливих властивостей «педагогічний» та «інтерактивний», відповідно до чого можливі такі дефініції.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectпедагогічний процесuk
dc.subjectпедагогічне навчанняuk
dc.titleПедагогічна взаємодія як теоретико-емпіричний конструктuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Velytchenko Leonid Kyrylovych.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.