Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолинський, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorДолинский, Борис Тимофеевич-
dc.contributor.authorDolinsky, Borys Tymofiyovych-
dc.date.accessioned2019-02-22T12:54:50Z-
dc.date.available2019-02-22T12:54:50Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДолинський Б. Т. Методологія здоров'язберігаючої діяльності майбутнього вчителя початкової школи : монографія / Б. Т. Долинський ; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», ПНЦ НАН України. – Одеса : М. П. Черкасов, 2010 . – 271 с.uk
dc.identifier.isbnISBN 978-617-590-000-0-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1652-
dc.description.abstractУ монографії розглянуто методологічні (особистісно-діяльнісний, системно-цілісний, аксіологічний та культурологічний) концепти організації навчально-виховного процесу у вищій школі з метою підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування здоров’язберігаючих навичок і вмінь у молодших школярів, висвітлено основні питання здоров’язбереження в галузі освіти. Подано теоретичне обґрунтування здоров’язберігаючої діяльності майбутніх учителів початкової школи, визначено види діяльності майбутніх учителів, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я, розроблено класифікацію здоров’язберігаючих навичок і вмінь, які формуються в молодшому шкільному віці. Монографія призначена викладачам педагогічних вищих навчальних закладів, учителям-практикам початкової школи, студентам, науковцям. В монографии рассмотрены методологические (личностно-деятельностный, системно-целостный, аксиологический и культурологический) концепты организации учебно-воспитательного процесса в высшей школе с целью подготовки будущих учителей начальных классов к формированию здоровьесберегающих навыков и умений у младших школьников, освещены основные вопросы сохранения здоровья в области образования. Представлено теоретическое обоснование здоровьесберегающей деятельности будущих учителей начальной школы, определены виды деятельности будущих учителей, направленные на сохранение и укрепление здоровья, разработана классификация здоровьесберегающих навыков и умений, которые формируются в младшем школьном возрасте. Монография предназначена преподавателям педагогических вузов, учителям-практикам начальной школы, студентам, ученым.uk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectшколознавствоuk
dc.subjectздоров’язберігаюча діяльністьuk
dc.subjectметодологічні концептиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectначальная школаuk
dc.subjectшколоведениеuk
dc.subjectздоровьесберегающая деятельностьuk
dc.subjectметодологические концептыuk
dc.subjectобразовательный процессuk
dc.subjectlementary schooluk
dc.subjectschool educationuk
dc.subjecthealthcare activitiesuk
dc.subjectmethodological conceptssuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleМетодологія здоров'язберігаючої діяльності майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра біології і охорони здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Долинський Методол..pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.