Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16499| Title: | Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами логопедичної ритміки | 
| Authors: | Воробйова, Л. | 
| Keywords: | зв’язне мовлення дітей дошкільного віку мовленнєве спілкування логоритміка музика у використанні логоритміки логоритмічні вправи логоритмічні прийоми корекційна робота з дітьми | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки | 
| Citation: | Воробйова Л. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами логопедичної ритміки / Воробйова Л. // Південноукраїнські наукові студії : Програма та матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених із міжнародною участю [«Південноукраїнські наукові студії»], (Одеса, 14-15 грудня, 2022 р.) / наук. ред. та уклад. О. Б. Петінова. – Одеса, 2023. – С. 112-116. | 
| Abstract: | Мовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. В свою чергу розвиток зв’язного мовлення займає центральне місце в загальній системі роботи з формування мови в дитячому садку. Володіння навичками зв’язного мовлення дозволяє дитині вступати у вільне спілкування з однолітками і дорослими, дає можливість отримати необхідну їй інформацію, а також передати накопичені знання та враження про навколишній світ. Цінним внеском у загальну систему виправлення мовлення та розвитку зв’язного мовлення дошкільників є логопедична ритміка – як одна з форм активної терапії, що має лікувальний ефект для поліпшення фізичного, психічного та емоційного стану дітей. Розвиток зв’язного мовлення засобами логоритміки формує у дитини великий інтерес до мовленнєвої діяльності, розширює уявлення про важливість послідовного викладу думок, розвиває увагу, пам’ять, мислення, зокрема монологічне та діалогічне мовлення та надає терапевтичний потенціал. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16499 | 
| Appears in Collections: | Південноукраїнські наукові студії (2023) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Vorobyovа.pdf | 305.69 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
