Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАвксентьєва, Галина Андріївна-
dc.contributor.authorАвксентьева, Галина Андреевна-
dc.contributor.authorAvksientieva, Halyna-
dc.date.accessioned2022-12-15T07:18:32Z-
dc.date.available2022-12-15T07:18:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationАвксентьєва Г. Сковородинівські коди в українській літературі ХХ – початку ХХІ століття / Г. А. Авксентьєва // Літературна творчість Григорія Сковороди й сучасність (до 300-річчя від дня народження) : збірн. наук. статей. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 3-11.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16314-
dc.description.abstractЯк бачимо, загальний огляд сковородияни у творчості українських письменників ХХ – початку ХХІ століття засвідчує і тематичну різноманітність, і досить широку палітру її жанрового втілення. Ми спробували лише побіжно окреслити Сковородинівські традиції новітньої та сучасної української літератури, згадавши твори Павла Тичини, Валер’яна Підмогильного, Ліни Костенко, Емми Андієвської, Валерія Шевчука, Дмитра Шупти. Усе зазначене дає підстави стверджувати, чим далі українці хронологічно віддаляються від Сковороди, тим активніше відбувається пізнання здобутків геніального українського мислителя.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсковородинівські кодиuk
dc.subjectукраїнська література ХХ – початку ХХІ століттяuk
dc.subjectфеномен Сковороди-лірикаuk
dc.titleСковородинівські коди в українській літературі ХХ – початку ХХІ століттяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Літературна творчість Григорія Сковороди й сучасність (до 300-річчя від дня народження)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avksientieva.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.