Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемишкант, О. В.-
dc.contributor.authorІгнатенко, Сузанна Олександрівна-
dc.contributor.authorИгнатенко, Сузанна Александровна-
dc.contributor.authorIhnatenko, Suzanna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2022-12-12T08:43:35Z-
dc.date.available2022-12-12T08:43:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДемишкант О. В. Вплив занять фізичною культурою на розумову працездатність учнів шкільного віку /О. В. Демишкант // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали VІ інтернет-конференції (м. Одеса, 17-18 листопада 2022 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2022. – С. 64-67.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16255-
dc.description.abstractПроцес шкільного навчання на сучасному етапі характеризується відповідними психофізіологічними навантаженнями, які, в свою чергу, тісно пов’язані з необхідністю оволодіння учнями великого об’єму нових знань і практичних навичок. Процес цей потребує довгострокової розумової працездатності, великої складності та інтенсивності, а це, в свою чергу, виводить на перший план необхідність подальшого глибокого вивчення проблеми співвідношення розумової праці та стомлення, розвитку різних психосоматичних захворювань і їх попередження у школярів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectзаняття фізичною культуроюuk
dc.subjectспіввідношення розумової праці та стомленняuk
dc.subjectпсихосоматичні захворюванняuk
dc.subjectрозумова праця школярівuk
dc.titleВплив занять фізичною культурою на розумову працездатність учнів шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DemishkantO. V.2022 Суч. проблеми фізвихов.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.