Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16217
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колесник, Алла Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Колесник, Алла Георгиевна | - |
dc.contributor.author | Kolesnyk, Alla Georgiіvna | - |
dc.contributor.author | Подимова, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-09T10:25:37Z | - |
dc.date.available | 2022-12-09T10:25:37Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Колесник А. Г. Особливості формування самосвідомості дітей старшого дошкільного віку / А. Г. Колесник, Л. В. Подимова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 39-44. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16217 | - |
dc.description.abstract | Ефективність процесу формування самосвідомості старших дошкільнят детермінована поетапним включенням дошкільнят до формування цілісного образу «Я». При цьому поетапне включення ґрунтується на системній організації комплексу психологічного супроводу. Формування самосвідомості дітей старшого дошкільного віку – складно організований процес, в якому системоутворюючим фактором є включеність дітей старшого дошкільного віку до спеціально організованої діяльності – рефлексивно-дидактичної гри. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | самосвідомість | uk |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk |
dc.title | Особливості формування самосвідомості дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kolesnyk, Podymova.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.