Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16216
Назва: Проблеми вибірковості сприйняття брехні у психології
Автори: Кавиліна, Ганна Костянтинівна
Кавилина, Анна Константиновна
Kavylina, Ganna Kostyantynivna
Ключові слова: вибірковість
сприйняття брехні
психологія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Кавиліна Г. К. Проблеми вибірковості сприйняття брехні у психології / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 160-165.
Короткий огляд (реферат): Розподіл результатів оцінювання залежно від форми пред'явлення брехливого повідомлення можливо виділити: середні результати з емоційності дорівнюють для текстової форми (0,4); для аудіальної форми (3,7); для відео форми (2,6). середні значення реалістичності брехні рівні для текстової форми (3); для аудіальної форми (4,7); для відео форми (6,1). Такі відмінності можна спостерігати не тільки для параметрів, що утворюють автентичну стратегію, але і для параметрів, що утворюють афективні стратегії сприйняття брехні. Ми також можемо бачити, що мотиваційні та когнітивні параметри за середніми результатами оцінювання брехні мінімально різняться. Ці відмінності ми схильні пов'язувати з формуванням різних за знаком і типом спрямованості відносин до брехливого повідомлення, а причиною таких відмінностей виступає контекст, що ускладнюється за формою пред'явлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16216
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kavylina.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.