Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16216
Title: Проблеми вибірковості сприйняття брехні у психології
Authors: Кавиліна, Ганна Костянтинівна
Кавилина, Анна Константиновна
Kavylina, Ganna Kostyantynivna
Keywords: вибірковість
сприйняття брехні
психологія
Issue Date: 2022
Publisher: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Citation: Кавиліна Г. К. Проблеми вибірковості сприйняття брехні у психології / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 160-165.
Abstract: Розподіл результатів оцінювання залежно від форми пред'явлення брехливого повідомлення можливо виділити: середні результати з емоційності дорівнюють для текстової форми (0,4); для аудіальної форми (3,7); для відео форми (2,6). середні значення реалістичності брехні рівні для текстової форми (3); для аудіальної форми (4,7); для відео форми (6,1). Такі відмінності можна спостерігати не тільки для параметрів, що утворюють автентичну стратегію, але і для параметрів, що утворюють афективні стратегії сприйняття брехні. Ми також можемо бачити, що мотиваційні та когнітивні параметри за середніми результатами оцінювання брехні мінімально різняться. Ці відмінності ми схильні пов'язувати з формуванням різних за знаком і типом спрямованості відносин до брехливого повідомлення, а причиною таких відмінностей виступає контекст, що ускладнюється за формою пред'явлення.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16216
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kavylina.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.