Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16216| Title: | Проблеми вибірковості сприйняття брехні у психології | 
| Authors: | Кавиліна, Ганна Костянтинівна Kavylina, Ganna Kostyantynivna | 
| Keywords: | вибірковість сприйняття брехні психологія | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | 
| Citation: | Кавиліна Г. К. Проблеми вибірковості сприйняття брехні у психології / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 160-165. | 
| Abstract: | Розподіл результатів оцінювання залежно від форми пред'явлення брехливого повідомлення можливо виділити: середні результати з емоційності дорівнюють для текстової форми (0,4); для аудіальної форми (3,7); для відео форми (2,6). середні значення реалістичності брехні рівні для текстової форми (3); для аудіальної форми (4,7); для відео форми (6,1). Такі відмінності можна спостерігати не тільки для параметрів, що утворюють автентичну стратегію, але і для параметрів, що утворюють афективні стратегії сприйняття брехні. Ми також можемо бачити, що мотиваційні та когнітивні параметри за середніми результатами оцінювання брехні мінімально різняться. Ці відмінності ми схильні пов'язувати з формуванням різних за знаком і типом спрямованості відносин до брехливого повідомлення, а причиною таких відмінностей виступає контекст, що ускладнюється за формою пред'явлення. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16216 | 
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kavylina.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
