Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоченюк, Ю. С.-
dc.contributor.authorБужина, Ірина Вячеславівна-
dc.contributor.authorБужина, Ирина Вячеславовна-
dc.contributor.authorBuzhyna, Iryna Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2022-12-08T11:38:28Z-
dc.date.available2022-12-08T11:38:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБужина І. В. Уявлення про природні явища як складова культури спілкування у дітей раннього дошкільного віку / І. В. Бужина, Ю. С. Поченюк // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 16-25.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16201-
dc.description.abstractВнаслідок цілеспрямованої роботи діти самостійно накопичують чуттєвий досвід, на основі якого складають нескладні поетичні та художні образи природи. Поетичні образи природи надовго зберігаються у пам'яті дитини, а вироблене до них емоційно-творче ставлення сприяє вихованню найкращих людських якостей. З дитинства навчившись розуміти природу, цінувати її красу, впізнавати в поетичному описі, дитина й у старшому віці відчуватиме її благотворний вплив. І так, естетичне сприйняття дітьми пейзажної лірики сприяє більш глибокого пізнання реальної дійсності, природи, на якому базується дитяча творчість. Естетичне сприйняття природи відбувається у різних видах діяльності. Музичне мистецтво допомагає дітям осягнути красу навколишньої природи, сприяє збагаченню їхнього життєвого досвіду, викликає різноманітні емоційні переживання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectдошкільне дитинствоuk
dc.subjectприродні явищаuk
dc.subjectдіти раннього дошкільного вікуuk
dc.titleУявлення про природні явища як складова культури спілкування у дітей раннього дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buzhyna, Pocheniuk.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.