Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16187| Title: | Психолого-педагогічні основи сюжетно-рольових ігор дошкільників | 
| Authors: | Асєєва, Юлія Олександрівна Asieieva, Yuliia Oleksandrivna | 
| Keywords: | школяр дошкільне дитинство ігрова діяльність гра | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | 
| Citation: | Асєєва Ю. О. Психолого-педагогічні основи сюжетно-рольових ігор дошкільників / Ю. О. Асєєва // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 6-11. | 
| Abstract: | Дошкільне дитинство – є найважливіший період становлення особистості. Багаторічні дослідження науковців: Аркіна Є. О., Виготського Л.С., Ельконіна Д.Б., Жуковської Р. В., Менджерицької Д. В., Михайленко Н. Я., Усова О. П., Ушинського К. Д. та інших носять комплексний характер і являються орієнтирами в керівництві дитячою грою та розвитку особистості дошкільника. Саме в грі розвиваються духовні і фізичні сили дитини; увага, пам’ять, уява, дисциплінованість, спритність тощо. Гра для дитини це своєрідний, найдоступніший спосіб засвоєння громадського досвіду і побудови світогляду. У грі формуються і розвиваються всі сторони особистості, відбуваються значні зміни в психіці, які готують перехід до нової, більш високої стадії розвитку і виконання нової ролі – школяра. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16187 | 
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Asieieva.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
