Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалущенко, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorGalushchenko, Viktoriya Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-10-31T10:17:06Z-
dc.date.available2022-10-31T10:17:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГалущенко В. І. Аспекти активізації корекційної роботи з розвитку психо-мовленнєвої та моторної сфери у дітей з дизартричними розладами / В. І. Галущенко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 5(2). - С. 54-63.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16005-
dc.description.abstractНаукова стаття порушує питання вдосконалення шляхів реабілітаційних заходів щодо такого поширеного та різнобічного мовленнєвого розладу, яким є стерта дизартрія у дітей старшого дошкільного віку. Підвищення ефективності корекційної логопедичної роботи з усунення порушень мовлення у дошкільників з клінічним діагнозом "дизартрія" є на даний момент однією з актуальних проблем логопедії. Визначається багатоаспектність комплексного підходу корекційної роботи. Позитивної динаміки можливо досягти тільки при інтеграції медичних і педагогічних методик, з включенням нетрадиційних методів в системі роботи з подолання психо-мовленнєвої та немовленнєвої симптоматики дизартрії. Розкривається принцип посилення артикуляційних кінестезій і пропріоцептивних відчуттів в органах мовлення з використанням оптимізуючих логопедичну роботу прийомів, додаткових резервів в системі традиційних засобів.Scientific article raises the question of improving ways of rehabilitation measures for such a widespread and diverse speech disorder as erased dysarthria in preschool children. Improving the effectiveness of corrective work speech therapy to address violations of speech in preschool children with a clinical diagnosis of "dysarthria" is currently one of actual problem issues of speech therapy. Determined multidimensional nature of integrated approach the corrective work. Positive dynamics can be achieved only when integrating medical and pedagogical methods with using nontraditional methods in system of work to address psycho-speech and don't speech are symptoms of dysarthria. It reveals the principle of strengthening and articulation kinesthetic and proprioceptive sensations in the organs of speech with using work methods speech therapy what optimizing work , additional provisions are in the work methods traditional means.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнкаuk
dc.subjectдизартрічні розладиuk
dc.subjectінноваційні засобиuk
dc.subjectкінестетичніuk
dc.subjectтактильно-пропріоцептивні відчуттяuk
dc.subjectоптимізуючі прийоми роботиuk
dc.subjectнетрадиційні форми корекціїuk
dc.subjectмоторний праксисuk
dc.subjectdisorders dyzartriauk
dc.subjectinnovative toolsuk
dc.subjectkinestheticuk
dc.subjectalternative forms of correctionuk
dc.subjectmotor praxisuk
dc.subjecttactile and proprioceptive sensationuk
dc.subjecttechniques that optimize,uk
dc.titleАспекти активізації корекційної роботи з розвитку психо-мовленнєвої та моторної сфери у дітей з дизартрічними розладамиuk
dc.title.alternativeAspects of activation corrective work with the development of psycho-motor and speech areas in children with dysarthria disordersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти і реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Galuschenko V.2015.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.