Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15962| Title: | Стресостійкість студентів як детермінанта їх адаптивності | 
| Authors: | Дегтяренко, Тетяна Володимирівна Дегтяренко, Татьяна Владимировна Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа Євглевська, А. М. | 
| Keywords: | стресостійкість майбутніх педагогів адаптаційні можливості наукове знання психологічне обстеження студентів стресове навантаження студентів | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | ФОП Бєлий А.Є. | 
| Citation: | Дегтяренко Т. В. Стресостійкість студентів як детермінанта їх адаптивності / Т. В. Дегтяренко, А. М. Євглевська // Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 березня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. – Одеса : ФОП Бєлий А. Є. – 2022. – С. 117-127. | 
| Abstract: | Різноманіття теоретико-методологічних поглядів на проблему стресостійкості особистості в контексті адаптаційних можливостей особи відображає її складність та неоднозначність в системі наукового знання. Мета роботи полягала у визначенні особливостей стресостійкості майбутніх педагогів з врахуванням низки їх психологічних характеристик, які визначають адаптивність особистості. Основними завданнями дослідження було: провести психологічне обстеження студентів під час їх стресового навантаження з використанням адекватного комплексу психодіагностичних методик та проаналізувати результати отриманих експериментальних даних для встановлення корелятивних взаємозв’язків між показниками стресостійкості особи і адаптивністю майбутніх педагогів. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15962 | 
| Appears in Collections: | Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Dehtiarenko Tetiana Vоlodymyrivnа 2022.pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
