Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічуєва, А. К.-
dc.date.accessioned2022-10-22T12:45:19Z-
dc.date.available2022-10-22T12:45:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПічуєва А. К. Креативність як предиктор психологічного благополуччя особистості / А. К. Пічуєва // Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 березня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. – Одеса : ФОП Бєлий А. Є. – 2022. – С. 97-104.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15959-
dc.description.abstractТеоретично проаналізувати та емпірично дослідити вплив креативності на психологічне благополуччя студентів. Методологія. Теоретичні методи: аналіз та узагальнення – для визначення особливостей розробки теми дослідження; систематизація та інтерпретація досліджуваної проблеми. Емпіричні методики: «Шкала психологічного благополуччя» К. Ріфф, опитувальник креативності С. Рензулі. Математико-статистичні: метод кількісного аналізу, U-критерій Манна-Уітні. Висновки. З’ясовано, що психологічне благополуччя креативних студентів значно вище за більшістю показників у порівняння з нон-креативним студентами. Таким чином, можна констатувати, що креативність є важливим предиктором психологічного благополуччя особисті.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФОП Бєлий А.Є.uk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectпсихологічне благополуччяuk
dc.subjectстудентиuk
dc.titleКреативність як предиктор психологічного благополуччя особистостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pichueva 2022.pdf1.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.