Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15950| Title: | Психологічне благополуччя осіб з різним рівнем самозмінювання | 
| Authors: | Скловський, Ігор Зіновійович Sklovsky, Ihor Zinoviiovych Скловский, Игорь Зиновиевич Перлей, Г. О. | 
| Keywords: | активність особистості саморозвиток самозмінювання психологічне благополуччя психологічні труднощі | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | ФОП Бєлий А. Є. | 
| Citation: | Скловський І. З. Психологічне благополуччя осіб з різним рівнем самозмінювання / І. З. Скловський // Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 березня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. – Одеса : ФОП Бєлий А. Є. – 2022. – С. 67-75. | 
| Abstract: | У даному повідомленні викладено результати теоретико-емпіричного дослідження співвідношення психологічного благополуччя та самозмінювання, як показників компонентного складу структури особистості. Визначено, що умовою успішної самореалізації людини в сучасному суспільстві є її активне включення у процес організації власної життєдіяльності. З огляду на це, великої цінності набуває вивчення феномену самозмінювання особистості та пошук ефективних шляхів управління ним за рахунок досягнення психологічного благополуччя. Емпіричне дослідження було проведене за допомогою методик: тест-опитувальник «Схильність до самозмінювання» (О. П. Саннікова, Д. В. Лущикова) та «Шкала психологічного благополуччя» (К. Ріфф, адаптація Т. Д. Шевеленкової, Т. П. Фесенко). | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15950 | 
| Appears in Collections: | Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Sklovsky Ihor Zinoviiovych..pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
