Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15903
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Квасницька, В. М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-12T11:31:13Z | - |
dc.date.available | 2022-10-12T11:31:13Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Квасницька В. М. Сутність поняття «Музична грамотність» та специфіка його прояву в учнів / В. М. Квасницька // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 19-22. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15903 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається поняття «музична грамотність» та її реалізація в таких видах діяльності, як музично-теоретичні та музично-історичні знання, сприйняття й інтерпретація художньої ідеї твору, емоційно-усвідомлений відгук на музику та її особиста естетична оцінка, визначення елементів музичної мови й виконавської виразності як засобів створення унікального художнього образу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | музична грамотність | uk |
dc.subject | музично-теоретичні знання | uk |
dc.subject | музично-історичні знання | uk |
dc.subject | музичне сприйняття | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.subject | виконавство | uk |
dc.title | Сутність поняття «Музична грамотність» та специфіка його прояву в учнів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kvasnytska 2021.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.