Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15849
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалим, О. А.-
dc.date.accessioned2022-09-26T10:22:45Z-
dc.date.available2022-09-26T10:22:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБалим О. А. Новітні здоров’язбережувальні технології в системі роботи закладу для дітей з порушенням інтелекту як один з методів реалізації виховання ціннісного ставлення до себе / О. А. Балим // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХІV міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 205-річчю з дня заснування Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 15–16 вересня 2022 року, Ч. 2) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Національний університет «Чернігівський колегіум імені Т. Г. Шевченка», Uniwersytet Szczeciński (Polska); University of Bucharest (Romania), Медичний факультет, Кафедра біології і охорони здоров'я; голов. ред. А. І. Босенко. - Одеса: Видавець Сімекс-прінт, 2022. - С. 12-18.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15849-
dc.description.abstractСтаття розкриває сутність використання новітніх здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі закладу. Проаналізовано вплив технологій на стан здоров’я учнів та ефективність систематичного використання здоров'язбережувальних технологій на заняттях для профілактики перевтоми в учнів, засоби підвищення ефективності навчання учнів з інтелектуальними порушеннями у формуванні рухових якостей, вмінь та навичок, що відіграють значну роль під час навчально-виховного процесу. The article reveals the essence of the use of the latest health technologies in the educational process of the institution. The impact of technology on the health of students and the effectiveness of systematic use of health technologies in the classroom to reduce fatigue in students, to increase the effectiveness of teaching students with intellectual disabilities in the formation of motor skills, abilities and skills that play a significant role in learning. educational process.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherСімекс-прінтuk
dc.subjectдіти з порушенням інтелектуuk
dc.subjectфізичний розвитокuk
dc.subjectрухова діяльністьuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectновітні здоров'язбережувальні технологіїuk
dc.subjectchildren with intellectual disabilitiesuk
dc.subjectphysical developmentuk
dc.subjectmotor activityuk
dc.subjectcorrectionuk
dc.subjectthe latest health-saving technologiesuk
dc.titleНовітні здоров’язбережувальні технології в системі роботи закладу для дітей з порушенням інтелекту як один з методів реалізації виховання ціннісного ставлення до себеuk
dc.title.alternativeLatest health-saving technologies in the institutional system for children with intelligent disabilities as one of the methods of seniag realias-
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптаційні можливості дітей та молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O. A. Balym 2022 .pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.