Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorParzęcki, Ryszard-
dc.date.accessioned2022-08-11T11:48:49Z-
dc.date.available2022-08-11T11:48:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationParzęcki R. Ewaluacja ksztalcenia prozawodowego w liceum profilowanym / Ryszard Parzęcki // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Інформаційно-видавничий центр університету ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 33. – С. 201-212.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15649-
dc.description.abstractSpecjalistyczne szkoły średnie rozpoczęły funkcjonowanie w roku szkolnym 2002/2003 w czternastu liniach (specjalność). W artykule przedstawiono kształcenie prozawodowe jako proces realizowany w specjalistycznych szkołach średnich o specjalności mechatronicznej. Program zajęć specjalistycznych obejmuje trzy moduły realizowane w klasach od pierwszej do trzeciej. Wyniki ewa luacji programów nauczania pokazały, że do ich pełnej realizacji niezbędne jest wyposażenie szkół w specjalistyczne pomoce dydaktyczne oraz odpowiednio przygotowani i systematycznie szkoleni nauczyciele, a także młodzież chętna do nauki, odpowiednio zmotywowana i przygotowana w gimnazjum. У 2002–2003 навчальному році почали функціонувати спеціалізовані загальноосвітні школи за чотирнадцятьма напрямками (спеціалізаціями). У статті представлена професійно-технічна освіта як процес, що реалізується в спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах у вивченні мехатроніки. Навчальна програма профільних класів включає три модулі для 1–3 класів. Результати оцінювання навчальних планів показали, що для їх повноцінного функціонування необхідне оснащення шкіл спеціалізованими засобами навчання, а також належним чином систематично підготовленими вчителями та молодими викладачами, які прагнуть до навчання, правильно мотивованими та підготовленими в молодшій школі. Specialised secondary schools started functioning in the school year 2002/2003 in fourteen lines (specialisations). This article presents pro-vocational education as a process implemented in specialised secondary schools with a mechatronic specialisation. The curriculum of the specialised classes includes three modules implemented in grades one to three. The results of curriculum evaluation have shown that for their full implementation, it is necessary to equip schools with specialized teaching aids as well as properly prepared and systematically trained teachers and young people eager to study, properly motivated and prepared in the lower secondary school.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectpecjalizacja mechatronicznauk
dc.subjectszkolenia prozawodoweuk
dc.subjectmoduły edukacyjneuk
dc.subjectмехатронна спеціалізаціяuk
dc.subjectосвітні модуліuk
dc.subjectпрофесійно-технічна підготовкаuk
dc.subjectmechatronic specialisationuk
dc.subjectpro-vocational traininguk
dc.subjecteducation modulesuk
dc.titleEwaluacja ksztalcenia prozawodowego w liceum profilowanymuk
dc.title.alternativeEvaluation of Pro-Vocational Education in Specialised Secondary Schoolsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryszard Parzęcki.pdf344.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.