Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманова, В.-
dc.date.accessioned2022-08-03T11:12:32Z-
dc.date.available2022-08-03T11:12:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРоманова В. Філософські та соціокультурні основи процесу соціальної інтеграції дітей з обмеженими можливостями / В. Романова // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 40-44.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15539-
dc.description.abstractМи вважаємо, що необхідно намагатися різнобічно розвивати дітей з обмеженими можливостями задля їх успішної безболісної інтеграції зі світом звичайних дітей, та поєднувати це з толерантністю і обізнаністю світової спільноти. Чудовим прикладом є Параолімпійські ігри і взагалі можливість осіб з обмеженими можливостями займатись спортом, навіть якщо й зі спеціальними умовами. Це підіймає дух, дає їм можливість проявити себе на рівні з іншими у власних видах спорту. Лише так, спільними діями ми зможемо полегшити їхнє існування, інтегрувати їх та адаптувати світ до них, як до рівних. Рівний рівному.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіти з обмеженими можливостямиuk
dc.subjectПараолімпійські ігриuk
dc.subjectсоціальна інтеграція дітейuk
dc.titleФілософські та соціокультурні основи процесу соціальної інтеграції дітей з обмеженими можливостямиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Випуск 42

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanova.pdf166.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.