Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15536
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Никифоренко, Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-03T10:37:18Z | - |
dc.date.available | 2022-08-03T10:37:18Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Никифоренко Ю. Особливості фізичного виховання дітей з порушенням слуху / Ю. Никифоренко // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 58-62. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15536 | - |
dc.description.abstract | Правильне виконання всіх задач фізичного виховання робить процес виховання та навчання дітей з порушенням слуху більш успішним, ефективним та результативним. Отже, по-перше фізичне виховання так чи інакше зачіпає і моральне виховання дитини, а по-друге фізичне виховання здійснюється в процесі всієї корекційно виховної роботи. Основними формами фізичного виховання є: ранкова гімнастика, рухливі ігри, фізкультурні хвилинки, музичні заняття. Ці заняття спрямовані на оптимізацію статичних і локомоторних функцій, усунення наслідків загальної гіподинамії та сприяють успішній корекційно-навчальній роботі. Фізичне виховання дітей з вадами слуху є надзвичайно важливим спрямоване на корекцію недоліків, таких як покращення рівноваги, дрібної моторики, а також правильного формування основних рухів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | діти з порушенням слуху | uk |
dc.title | Особливості фізичного виховання дітей з порушенням слуху | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Випуск 42 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nikiphorenko.pdf | 178.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.