Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІсайкова, М.-
dc.date.accessioned2022-08-02T12:43:56Z-
dc.date.available2022-08-02T12:43:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІсайкова М. Вплив малювання на дітей із затримкою психічного розвитку / М. Ісайкова // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 52-55.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15533-
dc.description.abstractМожна стверджувати, що малювання як елемент арт-терапія щодо дітей із ЗПР сприяє нормалізації самопочуття пацієнтів, актуалізації можливостей їх особистісного розвитку в контексті соціальних відносин. У них відбувається реалізація нового досвіду, нових стереотипів поведінки, що призводить до покращення їхнього соціального функціонування.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk
dc.subjectЗПРuk
dc.subjectтворча уяваuk
dc.subjectмалюванняuk
dc.titleВплив малювання на дітей із затримкою психічного розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Випуск 42

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Isaikova.pdf161.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.