Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-02-14T10:16:14Z-
dc.date.available2019-02-14T10:16:14Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationМетоди активізації навчання математики у школі : [метод. рекомендації для студ. матем. спеціальностей] / Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Ін-т фізики і математики; [уклад. С. В. Іванова]. – Одеса : [б. в.], 2006. – 73 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1552-
dc.description.abstractОдна із основних категорій методології освіти становить категорія методів навчання. У даних методичних рекомендаціях розглядаються психолого-педагогічні засади класифікацій і вибору методів навчання математики. Автор висвітлює питання, пов'язані з трактуванням таких понять як особистісно-орієнтовний підхід, творча продуктивність навчання, метод навчання, прийом навчання, активізація навчання та ін.; аналізуються різні класифікації методів навчання (традиційна – за джерелом знань; за призначенням; за характером пізнавальної діяльності; за дидактичними цілями; з виділенням методів викладання і учіння; з урахуванням форм співробітництва у навчанні тощо). Особлива увага приділяється класифікації методів продуктивного навчання А. В. Хуторського та сучасним тенденціям у стратегії вибору методів. Систематизовані також численні приклади застосування різних методів при особистісно-орієнтованому навчанні математики. One of the main categories of methodology of education is the category of teaching methods. The given methodological recommendations consider the psychological and pedagogical principles of classifications and the choice of methods of teaching mathematics. It covers issues related to the interpretation of such concepts as personality-orientation approach, creative performance of learning, teaching method, teaching, activation of education, etc.; analyzes different classification of teaching methods (traditional - based on the source of knowledge, by purpose, by the nature of cognitive activity, by the didactic goals, with the allocation of teaching and learning methods, taking into account forms of cooperation in education, etc.). Particular attention is paid to the classification of methods of productive training by AV Khutorskogo and modern trends in the strategy of choice of methods. Also systematized numerous examples of the application of different methods in personality-oriented study of mathematics. .uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectкогнітивний метод навчанняuk
dc.subjectпродуктивне навчанняuk
dc.subjectкреативний метод навчанняuk
dc.subjectteaching methodsuk
dc.subjectteaching mathematicsuk
dc.subjectcognitive teaching methoduk
dc.subjectproductive learninguk
dc.subjectcreative teaching methoduk
dc.titleМетоди активізації навчання математики у школіuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТОДИЧНІ РЕКОМ. Метод. активіз.23 ....pdf766.71 kBAdobe PDFView/Open
Рекомендация.pdf52.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.