Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимоненко, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorSymonenko, Svitlana Mykolaivna-
dc.contributor.authorХуан, Їнь-
dc.date.accessioned2022-07-25T10:26:40Z-
dc.date.available2022-07-25T10:26:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСимоненко С. М. Візуальне мислення в структурі розвитку професійних музикальних здібностей / С. М. Симоненко, Хуан Їнь // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 189-197.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15443-
dc.description.abstractДослідження присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку візуального мислення у студентів музичних спеціальностей. Досліджено особливості розвитку структурних компонентів візуального мислення у студентів музичних спеціальностей. Емпірично встановлено різниці в розвитку процесуальних характеристик та операціональних компонентів візуального мислення у студентів-піаністів та студентів-вокалістів, а також особливості розвитку структурних компонентів музичних професійних здібностей у студентів-музикантів. Виявлено взаємозв'язки між структурними компонентами візуального мислення з іншими структурними компонентами музичних професійних здібностей у студентів музичних спеціальностей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвізуальне мисленняuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectмузикальні здібностіuk
dc.subjectвиконавський образuk
dc.subjectобраз-концептuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectстуденти музичних спеціальностейuk
dc.titleВізуальне мислення в структурі розвитку професійних музикальних здібностейuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Symonenko, Khuan Yin.pdf350.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.